JUST EAT IT

jest (1)

את קמה מוקדם בבוקר, יום לחוץ, תקופה עמוסה, את רצה מהבית למשרד, מהמשרד לפגישה, משם לפגישה נוספת, משם לשנייה הביתה, נותנת כיף למזוזה (?!), עושה סיבוב, ממשיכה לפילאטיס, משם חוזרת הביתה, ומה עם התזונה??

הלכה לפח בין כל התיזוזים.

UNCH

באמת שניסית ואמרת שמחר תכיני סלט ולא תאכלי בחוץ, שמיום ראשון התזונה תהיה מסודרת, שחבל על הכושר אם אין עקביות במה שאת מכניסה לפה, אם יש פערים של 10 שעות בין ארוחה אחת לחברתה.

הבטן מתנפחת, תחושה לא נוחה, לפעמים עייפות, כמעט תמיד חוסר אנרגיה ולטווח הרחוק – הבגדים, איך לומר בעדינות, מתהדקים…

UNCH (1)

הפתרון פשוט ודורש ממך הכנה מוקדמת של 4 דקות בסוף כל יום, גג 6 אם הפריעו לך באמצע.

2

את מכינה לך 3-4 שקיות קטנות, או קופסאות מיני עם שלל דברים טעימים, קטנים ובריאים שיעשו לך טעים ונעים במהלך היום.

3

מה הכוונה? מרב שאנחנו בטירוף של היום ובריצות (אותי זה תוקף במיוחד בימים של הפקות שאני פותחת את העיניים ב-6 ואחרי 5 דקות נהיה 20:00 בערב), אנחנו לא שמות לב ופשוט לא אוכלות. מגיע הערב, לא אכלנו הרבה זמן ואנחנו טורפות את כל מה שנמצא מולנו (ומעבר לו…).

אחרי שנים של עיסוק בתזונה, לא מקצועי, אך בהחלט על בשרי – שלל דיאטות, כתבות, מחקרים, תפריטים, תזונאים ושאר ירקות (ובשרים, וגבינות..) – אני יכולה להגיד בוודאות שברגע שאת מרגיעה את הבטן כל שעתיים וחצי, בין שלושת הארוחות הגדולות, עם נשנוש קטן ולא מזיק – הכל נראה פשוט ורגוע יותר כשאת מגיעה לארוחה הגדולה.

1

באופן אישי שמעתי את המנטרה הזו חיים שלמים – לאכול כל שעתיים וחצי שלוש, אבל איכשהו רק בשנה האחרונה עשיתי סוויץ בראש והעברתי אותה לפרקטיקה פשוטה ויעילה.

1

כל הסיפור זה לארוז בסוף היום בשקיות נפרדות – 2 תמרים עם אגוז בפנים (אפשר גם בלי, אבל מרוקאית כמו מרוקאית..), או 6 שקדים, 2 קוביות שוקולד מריר ללא סוכר (הגרסה המפנקת! 60% קקאו), או 2 קוביות חלבה קטנות, מיקס חמוציות ופייבר 1 עם יוגורט, או כל נשנוש אחר שעולה לך לראש.

2

ככה קטן, ככה פשוט.

במיוחד עכשיו, בין חג לחג, בין מצה, לפיתה, בין חומוס לעל האש, בין קבב אחד למשנהו, תעשי לגוף שלך טובה ותטפלי בו כמו שצריך.

UNCH (2)

אני מנסה לרענן את אותן ארוחות קטנות וכל פעם לשנות את תוכן השקית שלי.

טיפה יצירתיות, או סיבוב קצר ב- Pinterest להשראה יכול לעשות את העבודה. כשמשתעממים והארוחות חוזרות על עצמן, זה פשוט לא מחזיק יותר מידי זמן..

3

טיפ מאחת שהיום נוזל לה מבין האצבעות – שימי שעון מעורר/תזכורת בכל שעתיים וחצי-שלוש, תופתעי לגלות איך הזמן טס ולפעמים יוצא שאנחנו לא אוכלות 8 שעות ולא שמות לכך לב.

 JUST BEAT IT 🙂

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s