10 בתי קפה מומלצים לשתות בהם קפה קר ולתת עבודה

Humblehoney (2)

מזל טוב לנו!!

הקיץ כבר ממש כאן ובדרך כלל בשלב הזה ההפקות שנרקמו במשך החודשים האחרונים מתחילות לצאת לפועל – חתונות, פסטיבלים, כנסים, אירועי חוף, אירועי חברה ועוד ועוד.

יש רצון ובעיקר צורך להישאר בערנות שיא במשך 20 שעות רצוף, לעבוד אל תוך הלילה ולא פעם להתעורר שהפרצוף שלך נמצא עמוק בתוך המחשב… (מבוסס על מקרה אמיתי. עצוב, אבל אמיתי).

IMG_1417

מה שמציל אותי בקיץ ובינינו בכל מזג אוויר אחר (כן, גם בשלג) – הוא קפה קר.

קפה קר הוא בשבילי התנעה לעבודה, ליצירה, להשראה, הוא נמצא בהתחלה של כל אירוע, עיצוב, יום עבודה, בחוץ או בבית, הוא נמצא איתי בשעות הקטנות של הלילה, ב-4:00 בבוקר שעולים לי רעיונות מדהימים ואני לא מצליחה לישון וב-8:00 בבוקר שאני מנסה להתאפס על עצמי אחרי לילה בלי שינה.

IMG_1450

חוץ מהיותו החבר הכי טוב, לפחות בעולם החומרי, אני מאוד אוהבת לשבת עם קפה קר בבתי קפה ולעבוד. אני יכולה לעשות את זה שעות! מזל שיש תמיד משהו נוסף בלו"ז שקוטע את זה, אחרת יש סיכוי שהייתי פותחת שק"ש (משתדלת להזמין איזה עוגיונת בין שעה לשעה כדי שהמלצריות לא ממש ישנאו אותי), אבל אלה שעות העבודה הפרקטיות ביותר שלי, בוודאות!

הבהרה – אין לי שום עניין בקפה חם. לא ברור למה, הרי מדובר באותו הטעם בשינוי טמפרטורה, אבל יש משהו בקפה הקר שהוא משוש חיי, ומשהו בקפה החם שהוא, איך לומר לא, עובר לי בגרון. לא ברור.

אפשר להתקדם.

1

ב-6 שנים האלה שאני שותה קפה קר גיליתי דבר נורא – אין הבנה, או אין כזאת חיה קפה קר בחו"ל – יש הרבה דברים שהם ליד, אבל אף אחד מהם לא עונה על ההגדרות שלי…

בהודו כמובן שיכולתי לקפוץ 20 פעם על יד ימין תוך כדי שאני מדברת סינית שוטף ולא היה סיכוי שהיו מכינים לי שם קפה קר.. אבל גם במקומות אחרים לא ממש הבינו מה אני רוצה.

6

סטארבקס זה המקום היחיד שמצאתי את מה שרציתי (ומעבר לו) אבל בכל שאר המקומות הסתכלו עלי מאוד מאוד מוזר – בטוסקנה – הביאו לי קפה עם גלידה, בפריז אמריקנו עם קרח, אבל בסוף, גם שם וגם שם, גם בארושה שבטנזניה וגם בלונדון הקפואה, אחרי חפירות מעטות – הבינו את מבוקשי.

כשמסבירים לאט – אספרסו, סוכר, חלב וקרח – זה בסוף קורה!

7

עד כאן מסעותיי בעולם הקפה הקר ועכשיו לדברים החשובים.

10 בתי קפה מומלצים ברחבי ארצנו לשתות בהם קפה קר טעים ולתת עבודה 😉 –

1. הקסבה – פלורנטין, תל אביב

הקסבה תל אביב

2. טרטוריה חבה – ירושלים

טריטוריה חבה ירושלים.jpg 2
 טריטוריה חבה ירושלים

3. קפה לולה – באר שבע

10466997_751135201605344_391963176577314227_o

4. פטיסרי – רחובות

פטיסרי רחובות

5. סיטי קפיטריה -רמת גן

סיטי קפה רמת גן

6. א-לה רמפה – תל אביב

א לה רמפה תל אביב

7. בוקה – תל אביב

10978476_1612251772338435_2193386019273995146_n

8. שאקאלאד – עין חרוד איחוד

שאקאלאד עין חרוד

9. הנסיך הקטן – תל אביב

הנסיך הקטן תל אביב

10. סוניה געצל שפירא – תל אביב

סוניה תל אביב

כל מה שנותר הוא להיכנס לבית קפה הקרוב לביתנו ולהתחיל לעבוד.

בהצלחה!

"לפעמים נראה כאילו כל מה שאני עושה, זה לשבת בבתי קפה…"

להשאיר תגובה

